outdoor

Publicitate outdoor

Ofera prin intermediul unor formate diversificate de panotaje outdoor beneficii pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi: fixare a mesajului prin expunerea indelungata, atentie larga din partea publicului tinta, costuri de expunere reduse in comparatie cu alte medii, impact sporit datorita dimensiunii mesajului publicitar. Toate aceste beneficii sporesc eficienta pentru campaniile publicitare ce vizeaza cresterea notorietatii unui produs sau brand.

In secolul 21 companiile pot alege sa-si promoveze produsele pe suporturi care, datorita tehnologiei, au fost transformate din materiale clasice de constructii in formate outdoor deosebit de atractive: display-uri in centrele comerciale, panouri iluminate, citylight-uri, mesh de mari dimensiuni, reclame in statiile de autobuz, pe transit, pe taxi-uri si chioscuri, rooftop-uri tridimensionale, etc.

Publicitatea outdoor ofera, prin intermediul acestor formate diversificate, beneficii pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi, ca de exemplu: publicul tinta petrece mai mult timp in autovehicule dacat citind presa scrisa sau vizionand stirile; costuri de expunere reduse in comparatie cu televiziunea, presa sau radioul; expunerea la mesajele outdoor nu implica nici un cost pentru consumatori; panourile atrag atentia prin culorile vii si creativitate, nu intrerup activitatea consumatorului.

Timp de expunere 24 h pe zi, sapte zile pe saptamana, asigura repetarea expunerii la mesaj, care este extrem de necesara pentru campaniile ce vizeaza cresterea notorietatii unui produs sau a unui brand.

Se spune, pe buna dreptate ca "un panou situat intr-o locatie buna poate avea mai multi spectatori decat un meci de fotbal".